جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

همزادی جهالت، خیانت و حقارت

سراسر تاریخ انبیا و به‌ویژه اسلام و تشیّع نشانگر این واقعیت است که هرگاه یک حرکت الهی و دینی برای نجات بشریت در جهان رخ نموده، به‌دنبال آن مثلث شوم جهالت، خیانت و حقارت برای شکستن این حرکت قد علم کرده است. پیدایش آدم‌هایی همچون ابوجهل و ابولهب (نماد کفر و جهالت)، ذوالخویصره (پدر معنوی و بنیانگذار سلفی‌ها و وهابیون که خود را از پیامبر پیامبرتر می‌دانستند) و طلحه و زبیر و عایشه، مصداق‌هایی هستند که باوجود آگاهی و اقرار به حقانیت رسالت نبی‌اعظم(ص) و امیرالمؤمنین، علی(ع) برای رسیدن به مطاع دنیوی و حکومت ظاهری دنیا دست به کارهای پلیدی زدند که جز نفرت و نکبت چیزی از آنها به‌جای نماند. عناصر پلیدی که در قالب سپاه کفر در کنار چاه‌های بدر، اهل سقیفه در مدینه، اهل جمل در بصره و نهروانیان را علیه حکومت حق سازماندهی و آراستند.

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام امت، خمینی کبیر(ره)، این گروه به‌دنبال تکرار تاریخ در کردستان، خوزستان، آذربایجان و... دوباره به‌صحنه آمدند تا صدوا عن سبیل‌الله شوند، لیکن با یاری خدا نشد. با تثبیت حکومت اینها بیکار نشستند و بارها و بارها حکومت اسلامی را به چالش کشیدند. در تیر ماه 1378، ده سال بعد در فتنه‌ی 1388 و... در این خصوص لازم است گفته‌های آقای محمدعلی ابطحی، معاون خاتمی (رئیس جمهور اسبق) در دولت اصلاحات را به‌دقت خواند: خاتمی و هاشمی و مجمع روحانیون به خاطر منافع خودشان از موسوی پس از انتخابات حمایت کردند.


    

ابطحی، طی اظهاراتی بیان می‌کند: یکی از جلسه‌ها، جلسه‌ی مشترکی بود که آقای موسوی، خاتمی و هاشمی‌رفسنجانی، روز شنبه فردای انتخابات برگزار کردند. در این روز، حمایت بسیار جدی از آقای موسوی توسط این مجموعه شکل گرفت، بعد از همان‌جا به حوزه علمیه قم نامه فرستاده شد که شما هم حمایت کنید، بعضی از مراجع مانند آقای صانعی پیغام دادند که ما حمایت می‌کنیم. مجمع روحانیون مبارز همان روز جلسه تشکیل دادند و در آن جلسه، ابطال انتخابات را خواستار شدند! انتخاباتی که با 40 میلیون رای برگزار شد. این مجموعه شکل گرفته، باعث یکی از توهمات جدی در آقای موسوی بود؛ موسوی تصور می‌کرد که این مجموعه به خاطر خود آقای موسوی و به خاطر دیدگاه‌ها و بیانیه‌های آقای موسوی شکل گرفته است. در حالی که اگر اینها آقای موسوی را تنها نمی‌گذاشتند، اساساً به خاطر منافع خودشون بود.

وی ادامه می‌دهد: این حرف را از سر اعتقاد می‌زنم؛ آقای موسوی از سر نادانی، آقای خاتمی از سر خیانت و آقای هاشمی‌رفسنجانی از سر انتقام‌گیری وارد این ماجرا شدند. واقعاً آقای موسوی نمی‌دانست در مملکت چه خبر هست. آقای خاتمی برعکس، اقتدار دولت، اقتدار نظام، اقتدار قوای نظامی و قضایی، اقتدار معنوی امام(ره) در کشور را می‌دانست ولی در عین حال برای انتقام از شکست خودش، آقای موسوی را وادار به کوبیدن بر این طبل کرد. آقای هاشمی‌رفسنجانی هم که انتقام از آقای احمدی‌نژاد در مرحله اول به دلیل اختلافات این چند سالشون و به نوعی هم انتقام از ]...[

معاون پارلمانی و رئیس دفتر خاتمی در دولت اصلاحات ادامه می‌دهد: بر فعالیت آقای هاشمی و حزب کارگزاران بیشتر تاکید می‌کنم؛ چون حزب کارگزاران و آقای هاشمی‌رفسنجانی، بیشتر امکانات سیاسی و مالی فراوانی داشتند. برای آقای هاشمی‌رفسنجانی رقابت با آقای احمدی‌نژاد و نبودن آقای احمدی‌نژاد مهم بود و بر این مبنا تلاش می‌کرد. در این جا جریان کارگزاران و جریان آقای هاشمی‌رفسنجانی را جریان غالبی می‌دانم. مجمع روحانیون مبارز که وابسته به امام(ره) هست!!!‌ آقای مجید انصاری، به سرعت بهدنبال نوشتن یک بیانیه‌ای در حمایت از آقای موسوی بود در همان روز شنبه و گفت که ما فوری این را می‌گذاریم روی سایت مجمع، دو دقیقه بعد سایت قلم نیوز که وابسته به آقای موسوی است بر روی سایت می‌گذارد، بعد گفتیم چی می‌شه، گفتند بعد از سه دقیقه زیرنویس شبکه خبری بی‌بی‌سی می‌شود! یعنی این مسیر با این سرعت شکل می‌گیرد برای مجمع!

جالب است که بدانیم: وجه اشتراک این افراد و حرکت‌های شیطانی آنها در چند نکته به‌خوبی دیده می‌شود:

الف: استفاده از روش سامری: این قبیله همیشه از میان آدم‌های برخاسته‌اند که در متن انقلاب بوده و همراه رهبر و بنیانگذار آن در پیروزهای زیادی شرکرده‌اند و حق ویژه‌ای را برای خود قایل هستند. (یادمان باشد که سامری در کنار حضرت موسی‌ع به درجه‌ای از آگاهی و بینش رسیده بود که جای پای جناب جبرئیل را که دیگران نمی‌توانستند ببینند، می‌دید).

ب: تمسک به ضدانقلاب و بریده‌های از نظام: در صدر اسلام اهل سقیفه برای باقی‌ماندن عناصر پلید و مهدورالدمی مانند خالد بن ولید خائن و... را شمشیر کشیده‌ی خدا معرفی کردند و برگرده‌ی مردم نشاندند. در حرکت فتنه‌گران مخالف تثبیت و پیروزی انقلاب اسلامی نیز حضور سگ به آغوش گرفته‌ها در استقبال از خاتمی‌ها در حاشیه‌ی فرودگاه، دعوت به حضور در میدان از بی‌عفت‌ها و مخالفان حجاب و... از سوی نامزد شکست‌خورده در فتنه‌ی 88 و اینک حضور فتنه‌گران و اهانت کنندگانه به امام(ره) و استوانه‌های انقلاب اسلامی، یاران صدیق امام در کنار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آن هم به‌صورت برجسته و در صدر مجلس مانند: مهدی خزعلی، عبدالحسین هراتی، عیسی سحرخیز و...

ج: ویژه‌خواری و دست‌اندازی به بیت‌المال: از ویژه‌گی‌های دیگر این قبیله دست‌اندازی به سرمایه‌های مردم است که امروزه آقازاده‌های این جماعت با پرونده‌های خاصی در دادگاه انقلاب اسلامی گرفتار هستند که امیدوارم قوه‌ی قضائیه برای همیشه ریشه‌های این فتنه‌گران غارتگر را خشکانده و دست آنها را از بیت‌المال مسلمین کوتاه کند.

د: تمسک به‌مذهب‌سازی و انحراف در عقاید حق‌طلبان: اگر دیروز بازماندگان اصحاب سقیفه ابوموسی اشعری را بر کرسی قضاوت نشانده و حق مسلم امام علی(ع) را به‌چالش کشاندند، امروز هم اهل فتنه دست به دامن شیخ گمراهی زده‌اند که با فتواهای آن‌چنانی و به قول اهل نظر «فتواهای شاذ» در پی جلب آرای سست مسلکان و حجاب‌ستیزان بر‌آمده است تا از سنگر فتوا و دین در کنار فتنه‌گران باشد.

این واقعیت را باید پذیرفت که مثلث جهالت، خیانت و حقارت (انتقام‌گیران) همیشه در کمین حق‌طلبان بوده و خواهد بود. باید هشیار بود، هشیاری همراه با بصیرت!

چرا هاشمی آشکارا از این فتنه‌گر هتاک حمایت می‌کند؟

نظرات  (۱)

با سلام و خدا قوت مطلب شما به عنوان بهترین های وبلاگی انتخاب شد و در قسمت "گلدون وبلاگی" سایت حرف تو با آدرس:

http://harfeto.ir/?q=node/30342

و در سایت دانا با آدرس:

http://dana.ir/News/115355.html

منتشر شد
خواهشمندیم مطالب تولیدی خود را به سایت حرف تو ارسال نمائید .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی