جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

از پلیدان جز پلیدی ناید!

عبدالرحمان السدیس، امام جماعت مسجدالحرام، در مصاحبه با «فیسکال تایمز» پرده از جنایت اخیر سعودی‌ها برداشت. وی گستاخانه، هدف اصلی عربستان و وهابیون را در جنگ‌های نیابتی که همواره از سوی سعودی‌های تکذیب می‌شد را اعلام کرد.

این شیخ وهابی گفت: عربستان باید از صلاح الدین ایوبی الگو بگیرد و ابتدا با ایران و شیعه بجنگد. جنگ ما با ایران جنگ فرقه‌ای است، جنگی بین سنی‌ها و شیعیان. جنگ ما با شیعیان جنگ بین ایمان و کفر است.


                                    

ما با ایران و شیعه می‌جنگیم، چراکه آنها به ما اتهام وارد می کنند. ما باید از صلاح الدین الگو بگیریم که پیش از جنگ با مسیحیان و یهودیان، با شیعیان جنگید.

به خدا، جنگ ما فرقه ای است. فریب این تحلیلگران و نمایندگان رسانه‌ها را نخورید که می گویند این درگیری ها سیاسی است. نه! این جنگ، جنگی بین شیعه و سنی است. آنها به کشورهای ما حمله کردند. آنها به عراق، بحرین، سوریه و یمن هجوم بردند.

اولویت ما اکنون مبارزه با شیعیان است، نه یهودیان. ای مسلمانان گوش فرا دهید، جنگ ما با ایران و شیعه است. به خدا سوگند، ما این جنگ را تا زمانی‌که آنها روی زمین وجود داشته باشند، ادامه می‌دهیم. جنگ ما با ایران به اوائل دوره شیعه‌گری باز می گردد.  به ما اعتماد کنید! اول با شیعیان بجنگید، بعد از آن نوبت یهودیان و مسیحیان خواهد رسید، به خدا، نوبت به آنها خواهد رسید.

این سخنان سخیف و صهیونیست خوشحال کن را در کنار سخنان محمد عبدالوهاب الرفیقی، از مفتی‌های سرشناس وهابی مراکش که به «ابوحفص» شهرت دارد، قرار دهید تا به اندیشه‌های پلید وهابیت پی ببرید.

این شیخ وهابی مراکشی در مقاله‌ای که در  نشریه‌ی «هسپرس» چاپ شده، با اینکه به ذکاوت شیعیان اذعان می‌کند ، ولی خواستار مقابله‌ی سنی‌ها با آنها می‌شود.

وی می‌نویسد: شیعیان تفکر سیاسی‌شان را متحول کردند، ابداع به‌خرج دادند و نظریات‌شان را به مرحله اجرا درآوردند و موفق شدند یک دولت محوری و قوی تشکیل دهند.

ابوحفص در ادامه مقاله‌اش می‌نویسد: شیعیان امروز بر قدیمی‌ترین پایتخت‌های سُنی یعنی بغداد، دمشق، بیروت و صنعا مسلط شده‌اند و جهان با آنها درباره‌ی طرح‌های هسته‌ایشان و صنعت نظامی به مذاکره می‌نشیند و آنها (شیعیان) شخصیت، استقلال و قدرت خود را بر جهان تحمیل کرده‌اند.

این شیخ وهابی در مقابل به توصیف سنی‌ها پرداخته و آنها را دولت‌هایی تابع توصیف کرد که چیزی به جز مصرف‌گرایی، مزدوری و خیانت ـ به تعبیر وی ـ بلد نیستند. وی در ادامه می‌نویسد: مقابله با شیعیان در میدان تفکر، سیاست و اقتصاد امکان‌پذیر است.

البته نشریه‌ی «هسپرس» در ادامه‌ی این مقاله خاطر نشان می‌کند: تشیع در بخش‌های مختلفی از کشورهای عربی در حال گسترش است و این مذهب در مراکش طرفداران بسیاری پیدا کرده است. به زودی دولتی شیعی را در مراکش خواهید دید، این یک یقین است نه حدس؛ پایه‌های اول این دولت شیعی، همین تازه شیعه شده‌ها هستند.

این روزها وقتی رسانه‌های غربی اذعان می‌کنند که عربستان با گسیل هواپیماهایش به یمن بمب و نابودی برای یمنی‌های به ارمغان برده و ایران اسلامی در مقابل دارو و غذا، دوباره شیوخ وهابی، متحدان سرسپرده‌ی صهیونیسم جهانی دست به شیعه‌هراسی می‌زنند و تلاش مذبوحانه دارند تا این گونه تداعی کنند که به‌زودی محبان امیرالمؤمنین، علی(ع) بر تمام جهان حاکم خواهند شد و راه روش خلفای غاصب را به زباله‌دان تاریخ خواهند ریخت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی