جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

لانه زنبور

لانه زنبور

ده سال پیش وقتی طراحان امریکایی ـ صهیونیستی حاصل طرح‌ها و هزینه‌های میلیاردی نشست سال 1985 را علیه انقلاب اسلامی ایران برباد رفته دیدند؛ نشست دیگری را طراحی و تشکیل دادند تا راه چاره‌ای بیابند. در گرماگرم نشست یکی فریاد زد:

ـ چرا این همه یاوه می‌بافید؟! انقلاب اسلامی ایران امروز مانند کندوی عسلی می‌ماند که شهد آن کام مظلومان و غارت شده‌های منطقه و جهان را شیرین و امیدشان به پیروزی بر غارتگران را دو چندان کرده است.

صهیونیستی پر کینه با شنیدن صدای اعتراض وی، ‌برخاست و گفت:

ـ دوستان! این حرف درستی است! برای نابودی این کندوی عسل باید زنبورانی وحشی تولید کنیم و با نیش آنها کارگران و سربازان این کندو را نابود کنیم تا دیگر توانایی تولید عسل آزادی و استقلال را نداشته باشد.


                                          Image result for ‫داعش‬‎                Image result for ‫داعش‬‎


با طرح این سخن خائنانه بود که سازمان داعش [«دولت امریکایی علیه شیعه» که برای فریب مسلمانان آن را «دولت اسلامی عراق و شام» نامیدند] شکل گرفت. امریکایی‌ها و طراحان صهیونیست در زندان‌های ابوغریب، گوانتانامو و... به دنبال جانیانی گشتند که نام مسلمانی را با خود یدک می‌کشیدند و آنها را یافته و برای آموزش راهی اسرائیل کردند.

این جانیان به نام‌هایی مانند ابوبکر، عمر، عثمان، ابو عایشه و... تغییر نام یافتند تا با جلب احساس میلیون‌ها مسلمان سنی، جبهة مبارزه با انقلاب اسلامی و در حقیقت دولت شیعی ایران را پی بریزند. زنبورهای وحشی‌ای که از سراسر دنیا انتخاب و گرد آمدند. آنها با پول قارون‌های منطقه و سلاح غربی‌ها در مدتی کم و باور نکردنی سرزمین‌های سوریه، عراق، بخشی از لبنان را به تصرف درآوردند و حکومت خودخوانده را بنا کردند. این وحشیان به ظاهر متمدن، اتحادیة عرب، طالبان افغان، جنایتکاران سلفی پاکستان و چچن و... را هم با تهدید و تطمیع با خود همراه کردند و تا مرزهای ایران اسلامی هم آمدند.

برای پیروزی آنها، غربی‌ها با تمام توان [واگذاری پول و اسلحه] همراه کردن سازمان ملل با آنها در یک صف ایستادند. کشورهای عربی به ظاهر مسلمان با گشودن در گنج‌های غارت شده از اموال مسلمانان و کشورهای فریب‌خورده‌ای همچون ترکیه و... نیز با آنها همسو و همراه شدند.

جنایتکاران داعشی برای جلب توجه جهانیان و رسانه‌هایشان از سویی و ایجاد رُعب و وحشت در دل مردم از سوی دیگر، به کشتارهای غیرمعمول مانند زنده‌زنده در آتش سوزاندن اسیران، گردن زدن در مقابل دوربین‌ها، فروختن زنان در بازار و... دست زدند. سوگمندانه باید گفت که مفتی‌های مفت‌خور سعودی و... نیز برای توجیه جنایت‌های آنان با فتوای جهاد نکاح من درآوری آنان را تشویق و ترغیب کردند.

اما در این سو، دوستانی که طعم الهی عسل کندوی انقلاب اسلامی را چشیده بودند و آرزوی درک حکومت اسلامی و زمینة سازی برای قیام قائم آل محمد(ص) را داشتند،‌ وارد میدان شدند. فاطمیون افغان‌ها، زینبیّون پاکستان و حیدریّون عراق، علویون سوریه و ترکیه، با حزب الله لبنان و سپاه قدس ایران، همه در یک جبهة و رهبری واحد با نام مقاومت وارد میدان شدند. نبرد بین حق و باطل در چهار سال آرزوهای صهیونیست‌ها، امریکایی‌ها و کشورهای غربی و عربی را به باد داد.

امروز با شکست داعش، نه تنها امریکایی‌ها، غربی‌ها، قارون‌های عرب، ترک‌های مشتاق تکرار حکومت عثمانی در خارج از مرزهای ایران آرزوهایشان را برباد رفته می‌بینند، مزدوران داخلی‌ آنها نیز که آرزو می‌کشیدند به دست داعش حکومت اسلامی شیعی ایران طعم شکست و نابودی را بچشد و شرایط برای بازگشت دوران سیاه طاغوت و جولان عقاید منسوخه و... در این سرزمین پا بگیرد، با شکست مواجه شده و این روزها، سیاه‌ترین روزهای آنهاست.

خدا را شاکریم که بار دیگر خواری دشمن با افراشته شدن پرچم اسلام در میدان‌ نبرد فراهم شد، اگرچه معاندان و منافقان را خوش نیاید.

علی اعوانی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی