جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

لانه زنبور

لانه زنبور

ده سال پیش وقتی طراحان امریکایی ـ صهیونیستی حاصل طرح‌ها و هزینه‌های میلیاردی نشست سال 1985 را علیه انقلاب اسلامی ایران برباد رفته دیدند؛ نشست دیگری را طراحی و تشکیل دادند تا راه چاره‌ای بیابند. در گرماگرم نشست یکی فریاد زد:

ـ چرا این همه یاوه می‌بافید؟! انقلاب اسلامی ایران امروز مانند کندوی عسلی می‌ماند که شهد آن کام مظلومان و غارت شده‌های منطقه و جهان را شیرین و امیدشان به پیروزی بر غارتگران را دو چندان کرده است.

صهیونیستی پر کینه با شنیدن صدای اعتراض وی، ‌برخاست و گفت:

ـ دوستان! این حرف درستی است! برای نابودی این کندوی عسل باید زنبورانی وحشی تولید کنیم و با نیش آنها کارگران و سربازان این کندو را نابود کنیم تا دیگر توانایی تولید عسل آزادی و استقلال را نداشته باشد.


                                          Image result for ‫داعش‬‎                Image result for ‫داعش‬‎


با طرح این سخن خائنانه بود که سازمان داعش [«دولت امریکایی علیه شیعه» که برای فریب مسلمانان آن را «دولت اسلامی عراق و شام» نامیدند] شکل گرفت. امریکایی‌ها و طراحان صهیونیست در زندان‌های ابوغریب، گوانتانامو و... به دنبال جانیانی گشتند که نام مسلمانی را با خود یدک می‌کشیدند و آنها را یافته و برای آموزش راهی اسرائیل کردند.

این جانیان به نام‌هایی مانند ابوبکر، عمر، عثمان، ابو عایشه و... تغییر نام یافتند تا با جلب احساس میلیون‌ها مسلمان سنی، جبهة مبارزه با انقلاب اسلامی و در حقیقت دولت شیعی ایران را پی بریزند. زنبورهای وحشی‌ای که از سراسر دنیا انتخاب و گرد آمدند. آنها با پول قارون‌های منطقه و سلاح غربی‌ها در مدتی کم و باور نکردنی سرزمین‌های سوریه، عراق، بخشی از لبنان را به تصرف درآوردند و حکومت خودخوانده را بنا کردند. این وحشیان به ظاهر متمدن، اتحادیة عرب، طالبان افغان، جنایتکاران سلفی پاکستان و چچن و... را هم با تهدید و تطمیع با خود همراه کردند و تا مرزهای ایران اسلامی هم آمدند.