جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

بی‌غیرتی، تحفه‌ی ماهواره!

آنچه شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبانان در بشقاب‌های گدایی (دیش‌های) مشتریانشان می‌ریزند:
کاری می‌کنیم که ایرانی‌ها زنان‌شان را به‌نمایش بگذارند +عکس
تا سال ۲۰۲۰ کاری می‌کنیم که مردهای ایرانی خودشان زن‌هایشان را برای نمایش دادن از خانه بیرون بفرستند.

2

از پلیدان جز پلیدی ناید!

عبدالرحمان السدیس، امام جماعت مسجدالحرام، در مصاحبه با «فیسکال تایمز» پرده از جنایت اخیر سعودی‌ها برداشت. وی گستاخانه، هدف اصلی عربستان و وهابیون را در جنگ‌های نیابتی که همواره از سوی سعودی‌های تکذیب می‌شد را اعلام کرد.

این شیخ وهابی گفت: عربستان باید از صلاح الدین ایوبی الگو بگیرد و ابتدا با ایران و شیعه بجنگد. جنگ ما با ایران جنگ فرقه‌ای است، جنگی بین سنی‌ها و شیعیان. جنگ ما با شیعیان جنگ بین ایمان و کفر است.

تجربه‌ی تلخ دیگرِی از جنس ترکمانچای!

آنچه که به‌عنوان بیانیه‌ی مشترک صادر شد، در حقیقت بیانیه‌ای بود که دوباره ایرانی‌ها بر اساس خواستشان و دولت‌های زورگو بر اساس روش استکباری‌شان آن را با دو نگارش و زبان مختلف تحت عنوان بیانیه صادر و قرائت کردند. آنچه از متن ترجمه‌ شده‌ی خانم موگرینی دریافتیم کاملاً با آنچه جناب ظریف بیان کردند، اختلاف اساسی داشت.

آنچه خانم موگرینی خواندند در حقیقت ترجمان دیگری از قرارداد ننگین ترکمانچای بود، لیکن آنچه جناب ظریف گفتند،‌ کورسویی از امیدواری در رسیدن به حق کشور اسلامی ایران  را می‌شد در آن یافت.

اصلاح طلبان و منافع ملی!


 
کسانی هستند که خود را پشت دولت اعتدال و نام مقدس خبرنگاری مخفی کرده‌اند ولی به هیچ یک ارزش‌های ملی و دینی اعتقاد و علاقه‌ای ندارند و منتظر فرصتی برای انتقام‌گیری از کشور لطمه به حیثیت جامعه خبرنگاری هستند.
     Image result for ‫اصلاح طلبان فراری‬‎

شنیدنی‌هایی از یمن






«یمن» کشوری است در جنوب غربی آسیا و جنوب شبه جزیره عربستان، حضور قومیت‌ها و ادیان مختلف در طول سالیان گذشته باعث شده است که تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی‌ بر شرایط سیاسی این کشور اثرگذار باشد.

«یمن» دارای موقعیت سوق‌الجیشی بالا و از حاصلخیزترین کشورهای شبه جزیره است. این کشور با تسلط بر تنگه‌ی «باب‌المندب» قادر است بر رفت‌وآمدهای دریای سرخ نظارت و با استفاده از جزیره‌ی استراتژیک «یریم» این تنگه‌ی مهم را ببندد. از آنجایی که بلندترین جزیره- زقر- را در منطقه در اختیار دارد، می‌تواند فعالیت‌های دریایی در منطقه‌ خلیج عدن و دریای سرخ را به کنترل خود درآورد.