جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

حالمون این قدر بده؟! (2)

از رفاقت شجریان با گوگوش و بهائیان تا حمایت دولت اعتدال از شجریان/ روحانی: شجریان سفیر فرهنگی ایران است!

 
 
 
 
 
 
 
 
این خواننده در زمان حضور خود در کشورهای خارجی اقدامات ضد دینی فراوانی را انجام داد که از جمله آنها عکس و همراهی با خواننده کاباره ای و طرفدار همجنسبازان فائقه آتشین(گوگوش)، عکس و همراهی با مجریان مبتذل شبکه های بی بی فارسی و من و تو، عکس انداختن و همراهی با بهائیان، منتشر کردن عکس دختر و همسر خود به صورت بدون حجاب و اجرای کنسرت برای ضد انقلابهای آمریکا نام برد.
 
از جمله اقدامات سخفیف وی یکی از مصاحبه هایش پیرامون خوانندگی زن بود. شجریان در آن مصاحبه بدون توجه به حرمت صدای زن گفت: " با ممنوع کردن بانوان از خوانندگی، بخشی از موسیقی را حذف کردند، مگر می شود صدای سوپرانو در موسیقی نباشد؟ امیدوارم روزی به این نتیجه برسند صدای زن ها باعث تحریک مردها نمی شود، چطور صدای مردها باعث تحریک زنها نمی شود!؟"
 
اما بسیار جای تأمل است که با همه این فسق های عیان شجریان رئیس جمهور گرامی جناب آقای حسن روحانی بازهم به حمایت و تمجید از شجریان می پردازد. روزنامه آفتاب یزد در این باره نوشت،حسن روحانی قبل از دوره ریاست جمهوری در سال 92 در مناظره تلویزیونی خود بیان داشت: شجریان و فرشچیان سفیران فرهنگی ایران هستند. مگر از صدای شجریان چیز بهتری برای صدور به کشورهای دیگر دنیا داریم؟
 مردم ایران شجریان را به فراموشی سپرده اند اما عده ای به دنبال مطرح کردن مجدد وی هستند. منبع: صابر نیوز

بدا به حال مردمی که یک مطرب دین‌گریز طرفدار همجنس‌بازان سفیر فرهنگی آنان باشد!!!

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی