جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

انقلاب اسلامی و ظهور

روایت اول: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص یَخْرُجُ أُنَاسٌ مِنَ الْمَشْرِقِ فَیُوطِئُونَ لِلْمَهْدِیِّ یَعْنِی سُلْطَانَهُ هَذَا حَدِیثٌ حَسَنٌ صَحِیحٌ رَوَتْهُ الثِّقَاتُ وَ الْأَثْبَاتُ أَخْرَجَهُ الْحَافِظُ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ بْنُ مَاجَةَ الْقَزْوِینِیُّ فِی سُنَنِه؛ مردمی از مشرق بر می‌خیزند و حکومت را برای مهدی(عج) آماده می‌کنند‏.... (بحار الأنوار الجامعة لدرر أخبار الأئمة الأطهار، ج‏51، ص: 87)

توجه: این حدیث و احادیث مانند آن که با واژه‌هایی از قبیل «من المشرق»، «اهل القم»، «سید الخراسانی»، «سید یمانی»، «دجال» و... در منابع روایی قابل بازیابی هستند، وقوع انقلاب اسلامی را قطعی و آن را مقدمه‌ی ظهور امام مهدی(عج) می‌دانند.

روایت دوم: حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی به نقل از یکی از ائمه‌ی محترم جماعات شهر سلماس: در اوائل پیروزی انقلاب اسلامی در میدان شهدای قم علامه‌ی طباطبایی را دیدم که در حال رفتن به خانه‌ی امام خمینی(ره) بودند. خودم را به ایشان رساندم و پرسیدم: این انقلاب را چطور می‌بینید؟ لحظه‌ای تأمل کردند و سرمبارکشان را بالا آورده و فرمودند: «این انقلاب متصل می‌شود به ظهور آقا امام زمان». (منبع: رجانیوز، خبر 79607)

شیاطین رها شده!

آنچه متون تاریخی نشان می‌دهند، این است که از زمان حضرت ابراهیم(ع) آیین میترائیسم اولین و کهن‌ترین آیین مشرکانه‌ی دنیاست که نمادهای شیطان‌پرستی را ترویج می‌دهد، یعنی می‌توانیم بگوییم که میترائیسم اولین آیین شیطان‌پرستی جهان است که در مقابل دین توحیدی حضرت ابراهیم(ع) فعالیت خود را شروع کرده است. (کتاب ملک سلیمان ملک مهدی(عج)، ص 147)

براساس شواهد و قرائن موجود اولین گروه‌های شیطان‌پرستی در فرانسه، انگلیس و اسکاتلند شکل گرفت و با گسترش انقلاب کبیر فرانسه اوج گرفت و در سطح جهان ریشه‌ دواند.

بهائیت، وهابیت و سلفی‌گری در غرب آسیا به تدبیر و توطئه‌ی انگلیسی‌های مکار به تبع از آیین میترائیسم تشکیل و برای مبارزه با دین توحیدی اسلام به‌مبارزه برخاستند.