جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

شیاطین رها شده!

آنچه متون تاریخی نشان می‌دهند، این است که از زمان حضرت ابراهیم(ع) آیین میترائیسم اولین و کهن‌ترین آیین مشرکانه‌ی دنیاست که نمادهای شیطان‌پرستی را ترویج می‌دهد، یعنی می‌توانیم بگوییم که میترائیسم اولین آیین شیطان‌پرستی جهان است که در مقابل دین توحیدی حضرت ابراهیم(ع) فعالیت خود را شروع کرده است. (کتاب ملک سلیمان ملک مهدی(عج)، ص 147)

براساس شواهد و قرائن موجود اولین گروه‌های شیطان‌پرستی در فرانسه، انگلیس و اسکاتلند شکل گرفت و با گسترش انقلاب کبیر فرانسه اوج گرفت و در سطح جهان ریشه‌ دواند.

بهائیت، وهابیت و سلفی‌گری در غرب آسیا به تدبیر و توطئه‌ی انگلیسی‌های مکار به تبع از آیین میترائیسم تشکیل و برای مبارزه با دین توحیدی اسلام به‌مبارزه برخاستند.

یادمان باشد که شیطان‌پرستان برای مبارزه با دین توحیدی ابراهیمی متشکل شده و شیاطین به بند کشیده شده را از بندها رها کردند و آنها در جسم و جان مؤمنان و خداپرستان نفوذ و آنها را به کارهای شیطانی واداشتند. خداوند حضرت سلیمان(ع) را برانگیخت تا شیاطین رها از بند را دوباره به‌بند کشد و جسم و جان مؤمنان و دین‌داران را از آسیب شیاطین نجات دهد.

در عصر حاضر هم با توطئه و حیله‌های صهیونیسم جهانی دوباره شیاطین از بند رها شده و جسم و جان متدینین از مسلمانان و اهل توحید را نشانه رفته‌اند. اینها در قالب وهابی، بهائی، سلفی و به نام گروه‌های داعش، بوکوحرام،‌ القاعده، النصره، طالبان و... با پشتیبانی مالی سربازان شیطان همچون خانواده‌های سعودی و آل‌صباح و غیره به جان و دین جهانیان آویخته‌اند.

دوستان! بیایید همه باهم یک‌صدا شویم و از خدای مهربان و یکتا درخواست کنیم که در فرج آخرین ذخیره‌اش،‌حضرت حجت‌بن الحسن(عج) تعجیل کرده و حضرتش را برای به‌بند کشیدن شیاطین رها شده بفرستد تا جان و مال و ناموس مسلمانان از شر این شیاطین در امان باشد.

نظرات  (۱)

با سلام و خدا قوت مطلب شما به عنوان بهترین های وبلاگی انتخاب شد و در قسمت "گلدون وبلاگی" سایت حرف تو با آدرس:
harfeto.ir/?q=node/27152
منتشر شد
خواهشمندیم مطالب تولیدی خود را به سایت حرف تو ارسال نمائید .
هدیه سایت حرف تو به شما:
پیامبر اسلام: عدالت نیکو است اما از دولتمردان نیکوتر، سخاوت نیکو است اما از ثروتمندان نیکوتر؛ تقوا نیکو است اما از علما نیکوتر؛ صبر نیکو است اما از فقرا نیکوتر، توبه نیکو است اما از جوانان نیکوتر و حیا نیکو است اما از زنان نیکوتر.
(نهج الفصاحه، ح 2006)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی