جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

حالمون این قدر بده؟! (1)

از رفاقت شجریان با گوگوش و بهائیان تا حمایت دولت اعتدال از شجریان/ روحانی: شجریان سفیر فرهنگی ایران است!

 محمد رضا شجریان که طرفدارانش از وی به عنوان استاد آواز نام می برند، چند روزی است که به بهانه بیماری جزئی (عوارض سرماخوردگی) در یکی از بیمارستان های خصوصی تهران به نام کسری بستری شده است. این در حالی ست که آخرین کنسرت شجریان به خاطر عدم استقبال مردم و خرید بلیت مانند کنسرت اخیر گوگوش به تعطیلی کشیده شد. این افول شدید وی و به فراموشی سپرده شدنش باعث شده که وی از شیوه ی مظلوم نمایی استفاده کند تا شاید بتواند توجهات را مجددا به سمت خود جلب کند.
 
از سوی دیگر موضوعی که موجبات تعجب را به همراه داشت عیادت فریدون برادر رئیس جمهور و وزیر بهداشت و همراهی شدید رسانه های زنجیره ای دولت با این موضوع بود.
 
 
دلیل تعجب این است که شجریان از حامیان اصلی فتنه 88 نام برده می شود و بعد از انتخابات هشتاد و هشت به نشانه قهر از ایران خارج شد و بارها در مصاحبه با رسانه های غربی و ضد انقلاب با غرور فراوان اعلام کرد که راضی به پخش برنامه هایش از صدا و سیما نمی باشد و در همان زمان به اجرای کنسرت های فراوانی در بین ضد انقلابهای کشورهایی همچون آمریکا پرداخت. (منبع صابر نیوز)
یعنی این روزها آن قدر حالمان بد شده که همپالکی‌ بهاییان، رقاصه‌های بی‌وطن، تن‌فروشان، بی‌غیرتان بشود سفیر فرهنگی ما که جای جای کشورمان آکنده از عطر شهیدان، جانبازان و آزادگان و صلوات‌های خاصه است.




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی