جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

آیا این نشانه‌ عقلانیت است؟!

جناب آقای روحانی، ریاست محترم جمهور! 

صحبت‌های شما را دیروز در مجلس شورای اسلامی، هنگام معرفی وزیر پیشنهادی ورزش شنیدم. از اینکه قریب به نیمی از مردم را با این اوصاف ـ «مردم در 24 خرداد به افراط، تفریط، خشونت، خودرایی، تک‌رایی، عدم مشورت و عدم تدبیر رای ندادند و به اعتدال، تدبیر و عقلانیت رای دادند ـ نام بردید، به‌عنوان رئیس دولتی که شعارش اعتدال و تدبیر و حرکت بر مدار عقلانیت است، متعجب شدم. به‌یقین می‌دانید که شما فقط با اختلاف 250هزار رأی نسبت به رؤسای جمهور قبلی که بعضی از آنها با یازده میلیون اختلاف رأی، حقانیت‌شان توسط بعضی از دوستان شما به چالش کشیده شد، بر مسند ریاست جمهوری ایران نشسته‌اید. محکوم کردن حدود هجده میلیون ایرانی ـ 49/3درصد رأی دهندگان ـ‌ به طرفداران افراط، تفریط، خشونت، خودرایی، تک رایی، عدم مشورت و عدم تدبیر به نطر نمی‌رسد با عقلانیت و اعتدالی که شعار شماست، همخوانی و هماهنگی داشته باشد.

جای تأسف است که آزردگان و روی بر گردانندگان از عوامل فتنه 1388 و اصلاح‌طلبان فریب خورده ـ که امروزه تعدادی از آنها به دامن دشمن پناه برده و با اندک متاع دنیایی خودشان را فروخته‌اند ـ این‌گونه مورد بی‌مهری شما قرار گیرند. بی‌شک آنانی که از «خس و خاشاک» نامیدن ایرانی‌های با غیرت ناراحت و نگران بودند، امروز از این اهانت هم نگران هستند.

یادمان باشد که پیروزی و سربلندی این سرزمین در گرو احترام به حقوق همه احاد آن است، چه به شما رأی داده باشند و چه نداده باشند. البته حساب فتنه‌گران و عوامل نفوذی دشمن در این ماجرا جداست. آنها نه به شما رأی دادند و نه رقیبان ‌شما.




  • علی اعوانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی