جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

زورگویی با چاشنی پررویی!

یک واقعه‌ی عبرت‌آموز: در روستای ما زنی بود که به سهم خانواده‌اش در حقابه‌ی زمین‌های کشاورزی قانع نبود و گاه و بی‌گاه به باغش می‌رفت و از سهم آب دیگران دزدی و درخت‌هایش را آبیاری می کرد. وقتی میرآب‌ها به سراغش می‌رفتند و به دزدی و زورگویی‌اش اعتراض می‌کردند، بند شلوارش را می‌گشود و در مقابله میرآب بیچاره برهنه می‌شد و داد و فریاد راه می‌انداخت. میرآبها هم از ترس آبرویشان آب را رها و پا به فرار می‌گذاشتند.

یکی از روزها مشهدی اصغر در حین آبیاری می‌بیند سهم آبش نصف شده و قابل استفاده نیست. به سراغ آب‌دزد می‌رود و مشاهده می‌کند که زن بی‌حیا بیش از نمی از سهم آب او را به سمت باغش می‌برد. با دادوفریاد به او اعتراض می‌کند. زن مثل همیشه بند شلوارش را گشوده و با تن نیمه‌برهنه شروع می‌کند به فریاد کشیدن. مشهدی اصغر هم زود بند شلوارش را باز می‌کند. با افتادن شلوار از تنش، نیمه‌برهنه به سوی زن می‌رود. رو به زن می‌کند و می‌گوید: همانجا بایست! مدت‌ها بود من منتظر چنین موقعیتی بودم. بلند فریاد بکش تا مردم به تماشا بیایند. می‌خوام همه ببینند که با تو چه خواهم کرد. زن که اوضاع را دگرگون می‌بیند، شلوارش را بالا کشیده و پا به فرار می‌گذارد. بعد از آن دیگر کسی ندید که او از سهم آب دیگران دزدی کند.

         

چند خبر قابل تأمل:

* رئیس پیشین پارلمان رژیم صهیونستی، آبراهام بورگ گفت: پنهانکاری دیگر بس است. اسرائیل هم سلاح هسته‌ای و هم شیمیایی دارد. او گفت که پنهانکاری دیگر کافی است و... از این سیاست پنهانکاری که کهنه و کودکانه است، باید دست برداشت.

* اوباما، رئیس جمهوری ینگه دنیا گفت: کف خواسته‌ی ما از توافق ژنو توقف کامل غنی‌سازی هسته‌ای ایران است و من اگر بتوانم حتی پیچ و مهره‌های غنی‌سازی هسته‌ای ایران را نابود خواهم کرد.

* جان کری،‌وزیر امور خارجه‌ی امریکا گفت: با توافق ژنو ما جلو پیشرفت ایران را گرفته‌ایم و و در خصوص لغو تحریم‌ها هم چنان عمل نخواهیم کرد که ایران از آن نفعی ببرد. اینها به‌خاطر هم‌پیمانمان اسرائیل و دوستان دیگرمان در منطقه است.

* حکومت عربستان خواستار خرید بمب اتمی از کشور پاکستان شد.

نکته‌ی مهم: در حالی‌که رژیم صهیونسیتی ـ سگ زنجیری ایالات متحده ـ‌ پاکستان و هندوستان از همسایگان ما در منطقه دارای بمب اتمی و آزمایش‌های مکرر سالانه هستند. کشور عربستان از پاکستان و ترکیه از روسیه درخواست خرید بمب اتمی و اتمی شدن دارند، ننگ کشتار مردم هیروشمیا و ناکازاکی در پرونده ایالات متحده است، به‌نظر شما این نهایت بی‌شرمی نیست که ابرقدرت مستکبر جهان، بر طبل زورگویی بکوبد و ایران اسلامی را در رسیدن به حق مسلم خود در غنی‌سازی هسته‌ای برای تأمین نیازهای صلح‌آمیزش تهدید کند. 

یک یادآوری: امیدواریم مسئولان مذاکره با زورگویان، توافق‌نامه را چنان محکم بسته باشند که مانعی برای غنی‌سازی حتی در حد 20% مورد نیازمان بهانه‌ای به دست دشمن ندهیم و بدون توجه به عوعوی اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها ما بتوانیم کار خودمان را بکنیم. جواب زورگو را باید به زبان خودش داد.

جالبه بدانیم: اسرائیل متجاوز، عربستان تروریست پرور و جانی صادر کن، پاکستان ضایع شده زیر چکمه‌ی آمریکا و... برای داشتن بمب اتمی منعی ندارند، ولی ما برای تأمین نیاز پزشکی و صنعتی خود در داخل کشورمان، باید اجازه از دیگران بگیریم. پر واضح است که نگرانی آنها از بمب اتمی نیست، از الگو شد ایران اسلامی واهمه دارند. 

به‌کوری چشم دشمن، هم مجموعه‌ی غنی‌سازی هسته‌ای را کامل و

هم نیازهای صنعتی، دفاعی، پزشکی و... خودمان را تأمین می‌کنیم.

نظرات  (۱)

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"
زورگویی با چاشنی پررویی "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/19037 
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:

"امام صادق (علیه‌السلام): بدانید که خداوند از انسان‏هایى که دائماً رنگ عوض مى‏کنند نفرت دارد. پس از حق و اهل آن جدا نشوید."

یا علی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی