جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

کارهای دزدانه و سخیف در سرزمین شیران چرا؟!

روز گذشته مذاکرات صحن علنی مجلس را که تماشا می‌کردم، دلم به درد آمد. به‌خودم گفتم ایران ما از امن‌ترین کشورها در دنیای امروز است. منافقین، تکفیری‌ها، ضدانقلاب داخلی و اراذل و اوباش با همه‌ی خباثت و برنامه‌ریزهای شیطانی، از بیداری و هوشیاری سربازان امام زمان(ع) به‌گوشه‌ای خزیده و ماست‌هایشان را کیسه کرده‌اند. کوچک‌ترین اقدام غیرامنیتی آنها در کم‌ترین زمان شناسایی، کشف و عواملش مجازات می‌شوند. حالا چه بر ما رفته که چند عامل استعماری به‌نام هیئت پارلمانی وارد کشور ما شده‌اند و هر غلطی را که دلشان می‌خواست کرده‌اند؟!

یادمان نرود، اروپایی‌ها در هر لباس و جایگاهی که باشند، دشمن دین و تمدن ما بوده و هستند. از کشور ورشکسته‌ی یونان گرفته که امروزه سفارتخانه‌اش نقش جاسوسخانه‌ی ایالات متحده و انگلیس را در اذهان تداعی می‌کند تا فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها که سوابق‌شان روشن روشن است. پس از دشمن نباید غافل بود و حتماً نیروهای امنیتی ما هم غافل نبوده‌اند.


    خبرگزاری فارس: احضار کاردار یونان به وزارت خارجه/ اعتراض ایران به اقدام هیئت پارلمان اروپا         

برای آدم‌هایی مانند من، قابل قبول نیست که  این قبیله‌ی بی‌ادب بدون پایش چشمان بیدار پاسداران امنیت این سرزمین به لانه‌ی جاسوسی یک کشور ورشکسته اروپایی بروند و دو فتنه‌گر ضدانقلاب نیز برای گرفتن مواجب نوکری‌شان که اربابان بی‌صفت برایشان فرستاده بودند، سر از آنجا درآرند. به‌نظر می‌رسد فتنه‌گرانی که امروزه در بعضی از سنگرهای رسانه‌ای و دولتی نفوذ کرده‌اند، به عنوان چراغ سبز به دشمن، چنین زمینه‌ای را چیده باشند. خدا می‌داند و بس.

نکته‌ی مهم این است که اگر ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و همفکرانشان این حرکت‌ها را دزدانه و سخیف می‌دانند، چرا بعد از آگاهی از اقدام سخیف آنان، در ملاقات‌هایشان پذیرای دزدان و سخیفان شده‌اند. آیا این ملاقات‌ها مغایر عزت‌مداری و شأن ایرانی نیست؟!

نکته‌ی دیگر اینکه آیا بهتر نیست به‌جای انداختن توپ در زمین دیگران، مسئولان متخلف مردانه اقرار به اشتباهشان کنند و با وعده‌های بررسی در صحن علنی، احضار دولتمران و تجمع فلان، جامعه را در التهاب و تنش قرار ندهند. بدون فرصت‌سوزی تکلیف را مشخص و مردم را از نگرانی در بیاورید.

از سروصدای فراوان این هیئت دزد و سخیف بعد از برگشت به اروپا به‌خوبی می‌توان فهمید که آمدن آنها با برنامه و طراحی شیطانی بوده و اساساً‌ برای آسیب به منافع ملی ایرانیان و زمینه‌سازی برای حرکت فتنه‌گران در برنامه‌های احتمالی آینده‌ی آنها بحساب می‌آید.

به هوش باشیم: امروز فتنه‌گران با دریافت چراغ‌سبز از سوی بعضی‌ها، در جبهه‌های مختلف به میدان آمده‌اند. در دانشگاه‌ها عَلَم رفع حصر از سران فتنه را بلند کرده‌اند و در سطح رسانه‌ها دوباره احکام نورانی قرآن را زیر سؤال برده‌اند و....

نظرات  (۱)

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"
کارهای دزدانه و سخیف در سرزمین شیران چرا؟! "
با آدرس:  http://harfeto.ir/?q=node/19870
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:

"امام رضا (علیه‌السلام): هر کس به روزی کم راضی باشد، خداوند عمل کم را از او می‌پذیرد."

یا علی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی