جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

خیز پیشقراولان فتنه!

امروزه با نزدیک شدن به سالروز نهم دی ماه ـ روز نابودی فتنه و فتنه‌گران ـ فعال شدن سایت‌های اجاره‌ای را در کنار تکاپوی روزنامه‌های زنجیره‌ای ـ که تمام هم‌وغم‌شان ایجاد ارتباط ینگه‌دنیایی‌ها با کشور ماست ـ را در کنار بعضی حرکت‌های مشکوک در دانشگاه‌ها می‌بینیم، به‌وضوح خیزش پیاده‌نظام لشکر فتنه و پیشقراولاون آن را در حوزه‌های مختلف مشاهده می‌کنیم.

دیروز گروهی ـ فعلاً نامشخص یا معلوم الحال ـ دست رابطین سازمان سیا را که با نام «هیئت پارلمانی اروپا» برای پرداخت دستمزد خوش‌خدمتی دو تن از فتنه‌گران به ایران آمده بودند، در دست فتنه‌گران گذاشتند، تا آنها راحت مواجبشان را دریافت کنند و صرف آسیب زدن به انقلاب اسلامی نمایند.

  

دنبال آنها یک بیمار بیکار برای سنجش میزان تعهد ایرانی‌ها به قانون اساسی، تز انحلال مجلس توسط دولت را داد. البته در همان روز هم مورد غضب دوستان انقلاب و حتی بی‌تفاوتان قرار گرفت. لیکن این حرکت‌های سخیف وقتی مورد اعتراض غیرتمندان و ایران‌دوستان قرار گرفت، مثل همیشه برای کاستن از حساسیت‌ها ترجیح دادند تا مساعد شدن اوضاع فعلاً روش سکوت را پیشه کنند.

امروز از دلباختگان ینگه‌دنیا، کسی که نشت آرزوهای سخیفش در نشریات باعث آزار خیلی‌ از دوستانش شد ـ‌آروزی اینکه نامش بجای صادق کاش آدامز، جونز، اسمیت و... بود و محل تولدش یکی از ایالات‌های آمریکاـ به پشتیبانی جناب بیمار بیکار شتافته و گفته که بهتر بود ایشان بجای ارائه‌ی تز انحلال مجلس، دنبال لغو اصل نظارت استصوابی شورای نگهبان را می‌گرفت.

گویا آقای زیباکلام فراموش کردند که در مجلس ششم دوستانش برای لغو این اصل از جاسوسی بیگانگان گرفته تا دریوزگی فرار از کشور چه راه‌هایی را که نرفتند و سرشان به چه سنگ‌هایی که نخورد،‌ ولی کاری از پیش نبردند.

اصحاب فتنه بدانند که مردم ایران همان مردم حاضر در میدان نهم دی 1388 هستند که فرصت خیانت را از فتنه‌گران ـ‌در هر لباس و پستی که بودند ـ گرفت. همان مردم امروز هم برای حفظ دستاوردهای انقلاب، استقلال و آزادی ایران اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند.

بهتر است آبروی خود نریزید و باعث زحمت ما نشوید.

نظرات  (۱)

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"
خیز پیش‌قراولان فتنه! "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/19912 
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:

"امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): فتنه یعنى کسانى شعارهاى حق را با محتواى صددرصد باطل مطرح کنند، بیاورند براى فریب دادن مردم."

یا علی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی