جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

جانباز با رقاصه‌ی آمریکایی چه سنخیتی دارد؟

یک خبر:‌ این روزها در خروجی خبرگزاری‌ها خبری را منتشر کردند که در عین آموزنده بودن، دل‌آزار و مشمئز کننده هم بود. براساس این خبر آقای سیدمحمد خاتمی در جلسه‌ی مشترک با برخی از اصحاب رسانه که به ابتکار ایشان برگزار شده بود، نکات مهمی را در خصوص فتنه‌ی سال ۸۸ بیان کردند.

وی در این دیدار با اشاره به اتفاقات سال ۸۸ گفته است: من قبل و بعد از انتخابات به میرحسین موسوی گفتم که در انتخابات رای نخواهد آورد و بر این موضوع تأکید کرده است که معتقدم احمدی نژاد در سال ۸۸ رای آورد و پیروز انتخابات بود.

آقای خاتمی در این جلسه در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از وی پرسیده بود: چرا شما از سال 88 تا کنون، علیه فتنه و اقدام‌های فتنه گران موضع نگرفتید؟ این‌گونه پاسخ داد:

من رهبر یک جریان هستم؛ از جانبازی که در زندان است (اشاره به یکی از فتنه‌ گران بازداشت شده) تا رقاصه های آمریکا در گروه ما هستند و باید حواسم به همه آنها باشد.



نکته اول: جناب خاتمی! ما هرچه اندیشدیم و پرس‌وجو کردیم، ارتباطی بین جانباز و رقاصه‌ی آمریکایی پیدا نکردیم تا بدانیم اینها چطور می‌توانند در یک جریان جمع شوند. البته این سخن شما ما را یاد رئیس اصحاب فتنه‌ انداخت که برای موفقیت در انتخابات از رقاصه‌ها و بی‌حیاها دعوت کرد که به‌میدان بیایند و به او رأی دهند. نتیجه‌ی آن هم این شد که به جدش شما و عزای وی اهانت شد و.... چقدر سخن شما با دعوت وی هماهنگ است.

نکته دوم: جناب خاتمی! با اینکه مردم مظلوم ایران می‌دانند که شما و اخوی گرامی‌تان فرزندانتان را برای تربیت، دست ینگه‌دنیایی‌ها به‌ویژه انگلیسی‌های خبیث سپرده‌اید دل در گرو آنها دارید و بعضی از دوستان‌تان هم امروز برای دریافت مواجب خوش‌خدمتی‌شان در مجلس ششم و دولت اصلاحات به دامن آنها پناه برده‌اند. محض رضای خدا و به حرمت جدتان به جمع مردم برگردید و رقاصه‌های آمریکایی را از جریان‌ منتصب به خودتان بیرون کنید و یا قید مردم را بزنید و شما هم بروید پیش همان رقاصه‌های طرفدارتان و مردم و جانبازان را به خودشان واگذار کنید.


یک هشدار: جناب خاتمی! امیدوارم شما و دوستانتان از حرکت مردم در نهم دی‌ماه عبرت لازم را گرفته باشید و بدانید که مردم در دفاع از مقدساتشان با هیچ کس تعارف ندارند. روحانی باشد و مکلا، سید باشد و عامی. رئیس باشد و مرئوس....

نظرات  (۱)

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"
جانباز با رقاصه‌ی آمریکایی چه سنخیتی دارد؟ "
با آدرس:  http://harfeto.ir/?q=node/20173
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:

"امام رضا (علیه‌السّلام): خدای تعالی فرمود «کلمه‌ی لااله‌الّا‌الله دژ من است، پس کسی که در دژ من وارد شود از عذاب در امان خواهد بود» به شروطی و من جزء شروطش هستم."

یا علی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی