جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

آماده‌باش پیاده نظام فتنه

هنوز دو سال به انتخابات مجلس دهم فرصت باقی است. اما خبرهایی که در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر می‌شود، نشانگر آن است که گروهی برای اینکه در تصاحب تعداد زیادی از صندلی‌های سبز بهارستان برای پیشبرد اهداف‌شان، به هر دری می‌زنند. نمونه‌هایی را که ما دیدیم جالب بود:
تخریب مجلس اصولگرا: یکی که در دوران سازندگی بر کرسی وزارت نشسته بود و در حوزه‌ی وزارتش کوچک‌ترین انتقاد را بر نمی‌تافت، امروز با یک روزنامه‌ی اجاره‌ای و در خدمت بیگانگان مصاحبه می‌کند، سؤال نمایندگان از وزرا را منسوخ شده اعلام می‌کند و در لفافه از مردم می‌خواهد در انتخابات آینده کسانی را انتخاب کنند که دیگر چشم بر کارهای آنچنانی وزرا ببندند. البته این‌گونه بی‌پروا وارد شدن وی در میدان، می‌تواند انگیزه‌هایی مثل تطهیر دولت از اینکه در پنج ماه گذشته نتوانسته بیشتر قول‌های اقتصادیی را که داده انجام دهد، تراشیدن رقیب برای انداختن توپ در زمین وی در صورتی‌که دولت نتواند کارها را آن‌گونه که وعده داده، پیش ببرد، کشاندن حواس مردم از مطالباتشان به درگیری‌های مجلس و دولت و یا اینکه به تعبیر قرآن کریم از سر واژگونگی به دلیل عمر دراز باشد، الله اعلم.
به‌بازی گرفتن فتنه‌گران: در خبری خواندیم گروهی از فتنه‌گران که در انجمنی به نام دفاع از آزادی مطبوعات که تعدادی از سران آن مثل ـ حسن یوسفی اشکوری، فریبا داوودی مهاجر، علی‌آکبر موسوی خوئنی، محسن کدیور، مرتضی کاظمیان ـ امروز به دامن غربی‌ها گریخته و با کشف حجاب و موضع‌گیریهای خاص نفس کشیدنشان را اعلام می‌کنند و تعدادی از آنها هم که در فتنه‌ی 88 در دام نیروهای حافظ انقلاب گرفتار شدند مثل عیسی سحر‌خیز و...، از پیاده نظام‌های اهل فتنه این روزها در جمعی به ملاقات آقای هاشمی رفسنجانی رفته و انگار نه انگار که همین آقایان بودند چهره‌ی آقای هاشمی را با وصله‌های عالیجناب سرخپوش و... در میان دوستان انقلاب تخریب کردند. از اینکه آقای هاشمی با چه توجیهی این قبیله‌ی فتنه‌جو را پذیرفته و یا آنها با چه رویی به ملاقات وی رفته‌اند، مشخص نیست، لیکن می‌تواند نشان از برنامه‌های گسترده برای انتخاب بعدی مجلس داشته باشد.
            
تأمین هزینه‌های کلان تبلیغات: در خبر دیگری خواندیم با وجود تبلیغ فراوان دولت محترم بر خالی بودن خزانه، در آغاز کار، با دست و دل بازی جناب وزیر، یک رانت دوهزار میلیارد تومانی در اختیار کسی که یکی از بدهکاران کلان بانکی است، قرار گرفته تا در واردات کالای اساسی و به تعبیر نماینده‌ی مجلسِ در شورای پول و اعتبار، ارزان فروشی و از میدان به‌در کردن رقبا و... قرار گیرد و باوجود اعتراض این نماینده و مکاتبه با مسئولان ذی‌ربط تا کنون پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی آنان داده نشده است. ممکن است این رانت‌ها در انتخابات بعدی مجلس به‌کار بیاید و دوام واژگونه‌ها را بر مسند ریاست، وزارت و... پایدار کند.
امیدواریم همه‌ی معتقدین به مبانی نورانی اسلام، راه شهدا و آموزه‌های حضرت امام خمینی(ره) با هوشیاری و وحدت در کنار هم قرار بگیرند و از هم‌اکنون توطئه‌های فتنه‌گران را در نطفه نابود کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی