جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

شما را با حقوق بشر چه‌کار؟!

قعطنامه‌ی به‌اصطلاح راهبردی، ولی وقیحانه‌ی اتحادیه‌ی اروپا یا بهتر است بگوییم شرکت تعاونی استعمارگران را که خواندم، یاد مصوبه‌ی روسیاهان غاصب در سقیفه‌ی بنی ساعده افتادم که با سوءاستفاده از ریشه‌های عصبیت قومی و قبیله‌گرایی در یک توطئه‌ی از پیش طراحی شده، چگونه حکومت دینی را از مسیر الهی خارج و چهره‌های متقلب را جایگزین چهره‌ی خدامحور علوی قرار دادند. هرچند مواد این قعطنامه به‌قدری سخیف و بی‌مقدار است که ارزش بازگویی و شرح ندارد، لیکن با مدد از فراز دلنشین خطبه‌ی فاطمه‌ی زهرا(س) در افشای چهره‌ی غاصبان و سیه‌رویان  سقیفه می‌گوییم: شما سیه‌رویان استعمارگر و غارت کننده‌ی کشورهای ضعیف را چه‌کار با حقوق بشر؟!.

ـ شما که در سرزمین‌های افغانستان، سوریه، عراق و... فتنه بپا کردید و دختران جوان و زنان‌شان را آدم‌فروشانتان از کشورشان خارج و به پست‌ترین کارها واداشتید.

ـ شما که جنایت مشتی بودایی و مسیحی را در میانمار در نسل‌کشی مسلمانان به‌نظاره نشستید و دم بر نیاوردید، حتی هویت‌شان را عضب کردند و شما سوت و کف زدید.

 

ـ شما که جنایت‌تان در ابوغریب، گوانتانامو و ده‌ها زندان بازداشتگاه مثل آن روی شیطان را سیاه کرده است.

ـ شما که به‌نام کمک و خدمت در آفریقا جنایت‌ها کردید و غارت‌ها نمودید. مردان و زنان فراوانی را با واگذاری اسلحه‌های رایگان در درگیری‌های قومی و قبیله‌ای درگیر و به کام مرگ کشیدید.

ـ شما که جز نفرت و سیه‌رویی در نزد مردم غارت‌ شده‌ی جهان، سابقه‌ای جز سیاهی در افکار عمومی ندارید.

ـ شما که....

شما را با حقوق بشر و نقد مقدسات میلیون‌ها مردم معتقد به اسلام چه‌کار؟!

به‌نظر می‌رسد ملاقات با چند فتنه‌گر بی‌اصل و ریشه در داخل کشور و خیالبافی‌های چند خودفروخته‌ی وطن‌فروش در ینگه‌دنیا چنان بر باور این غارت‌گران نشسته که فکر کرده‌اند با بافتن خزعبلاتی به‌نام قعطنامه به‌هم و راهبردی خواندن آن می‌توانند در اعتقادات این مردم کهن تأثیر بگذارند.

یادتان باشد که ایرانی با بیش از پنج هزار سال سابقه و تمدن، جز به نام نیک و مردانگی نزیسته و نخواهد زیست. بی‌عفتی، همجنس‌بازی و... محصول بی‌دینی و فرهنگ بی‌ارزش غربی است که هدیه‌ی خودتان باد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی