جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

خودکشی کنید، زودتر!

به‌یاد داریم؛ بعد از انتخابات سال ۸۸ بود که دو تن از نامزدهای شکست خورده‌ی ریاست جمهوری همنوا با دشمنان تابلودار نظام و ضدانقلاب خارج‌نشین ادعای «تقلب» در انتخابات را مطرح و با اردوکشی خیابانی، هشت ماه هزینه‌های بسیاری را بر کشور تحمیل کردند؛ فتنه‌ای که برخی از خواص نیز در گرداب آن لغزیدند و همه‌چیزشان را به‌باد دادند.

زیر سؤال بردن صحت انتخابات در حالی از سوی برخی مطرح می‌شد که بسیاری از آنها با همین سامانه‌ی انتخاباتی به‌قدرت دست یافته بودند، د رکنار حرکت‌های شرم‌آور فتنه‌گران در روز قدس و شعار «نه غزه، نه لبنان...» به آتش کشیدن خیمه‌ِ اباعبدالله در روز عاشورا، پاره کردن تمثال امام راحل تنها بخشی از این اقدام‌هاست که به‌رغم تلاش‌های اخیر برخی سیاسیون، به‌راحتی از افکار عمومی پاک نخواهد شد.

هر چند با این وجود نظام با رأفت اسلامی با سران و عوامل این فتنه برخورد کرد، اما حال با گذشت چهار سال از آن روزهای تلخ و با روی کارآمدن دولت اعتدال، عده‌ای سعی دارند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و با طرح نظریه‌ی «صلوات برگذشته» سخن از «رفع حصر» به میان می آورند؛ این در حالی است که فاطمه کروبی، همسر شیخ فتنه و یکی از سران آن مدعی شده است که مهدی کروبی همچنان موضع قبلی خود را دارد.

وی که پس از مدت‌ها سکوت به‌تازگی در محفلی عمومی شرکت کرده بود، در میان جمعی از حاضرین صحبت‌هایی را در خصوص مواضع اخیر همسرش مطرح کرده که فایل صوتی آن در اختیار سایت «نماینده» است.

فاطمه کروبی در این صحبت کوتاه به‌صراحت گفت: اگر موضع مهدی کروبی تغییر کند، ما خودکشی می‌کنیم. سه سال و نیم تحمل کردیم و حالا نباید کوتاه بیاییم و تغییر موضع بدهیم.

کروبی که به گفته خودش، همراه با همسرش، هم‌اکنون در خانه‌ی شخصی‌شان در جماران مستقر هستند، گفت که مهدی کروبی در سلامت کامل به‌سر می‌برد. وی همچنین تصریح کرد که علاوه بر منزل مسکونی، دفتری هم برای ملاقات‌ها اجاره کرده‌اند و دیدارهایشان را در آن مکان انجام می‌دهند. البته فاطمه، کروبی، یار غار و همسر شیخ فتنه به‌گفته‌ی خودش با خانواده میر حسین موسوی فتنه‌گر بزرگ دیگر و فرزندان وی نیز دیدارها و روابط مستمری دارند.

این صحبت‌های فاطمه‌ی کروبی را که خواندم،‌ یاد این حدیث شریف از رسول خدا(ص) افتادم که صاحب تحف العقول در ص 36 آن را نقل کرده است: « وَ قَالَ رسول‌الله(ص) إِذَا کَانَ أُمَرَاؤُکُمْ خِیَارَکُمْ وَ أَغْنِیَاؤُکُمْ سُمَحَاءَکُمْ- وَ أَمْرُکُمْ شُورَى بَیْنَکُمْ فَظَهْرُ الْأَرْضِ خَیْرٌ لَکُمْ مِنْ بَطْنِهَا وَ إِذَا کَانَ أُمَرَاؤُکُمْ شِرَارَکُمْ وَ أَغْنِیَاؤُکُمْ بُخَلَاءَکُمْ- وَ أُمُورُکُمْ إِلَى نِسَائِکُمْ فَبَطْنُ الْأَرْضِ خَیْرٌ لَکُمْ مِنْ ظَهْرِهَا/ آن هنگام که فرمانروایان‌تان نیک سیرت و توانگران‌تان بخشنده و کارهای‌تان با مشورت باشد، روی زمین از دل ـ زیر ـ زمین برای شما بهتر است.

و آنگاه که فرمانروایان‌تان بدسیرت و توانگران‌تان بخیل و رتق و فتق امورتان به دست زنان‌تان باشد، دل ـ زیر ـ خاک برایتان از روی زمین بهتر است».

جا دارد به رتق و فتق کننده‌ی شیخ فتنه بگوییم: شما را به‌خدا هرچه زودتر خودکشی کنید! زیرا با این کار شیخ گمراه فتنه که رتق و فتق امورش به‌دست شماست، زودتر نجات پیدا می‌کند و جامعه‌ هم از فتنه‌ها و فتنه‌گران رها خواهد شد.


نظرات  (۲)

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" خودکشی کنید، زودتر! "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/25722
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"حضرت رسول (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): آدمی، پیر می‌شود و دو چیز در او جوان می‌گردد: آز و آرزو."
یا علی
  • سرباز گمنام08
  • سلام به شما دوست عزیز
    وب بسیار زیبا و جالب دارید
    مطالبتون هم عالیه
    اگر مایل به تبادل لینک هستید مارو به عنوان:
    پایگــاه ســـربازان گمنـــــام امــام زمــــان(عج)
    و ادرس:
    http://sarbazgomnam08.ir
    لینک نمایید یا میتوانید از لوگوی ما استفاده نمایید
    سپس اطلاع بدید شما رو با هر اسمی با افتخار لینک نماییم

    موفق باشید
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی