جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

فرزندان شیطان

دیروز که محمدبن‌عبدالوهاب، عصیانگر علیه دین و عقل، در تور انگلیسی‌های خبیث گرفتار شد و با حمایت و پشتیبانی شیطان‌زادگان آل‌سعود دست به فرقه‌سازی و شکاف در صفوف متحد مسلمانان مشغول شد، هزاران هزار مسلمان به‌واسطه‌ی خیانت وی گرفتار تیغ و غارت شدند و خانه‌های فراوانی از مسلمانان به‌آتش ظلم وهابیون از خدا بی‌خبر در آتش فتنه سوخت. آنها با تمسک به ظاهر دین و تفسیرهای جاهلانه از آیات قرآن کریم اعتقادات میلیون‌ها مسلمان را مورد تعرض قرار دادند و غیرخود را با انگ تکفیر و تمسک به سلفی‌گری به مرگ و نابودی تهدید کردند.


امروز نیز فرزندان شیطان با تکیه بر اموال بی‌حساب فراهم آمده از نفت و... مسلمانان در پی تحقق آرزوهای شیطانی وهابیون و سعودی‌ها برآمده و در دو جبهه به جنگ با مسلمانان پرداخته‌اند:

در جبهه‌ی سخت با ایجاد گروه‌های تکفیری به‌نام القاعده، طالبان، النصره، داعش، بوکوحرام و... تحت حمایت و پشتیبانی مسیحیت صهیونی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و حیله و خباثت انگلیسی‌ها و صهیونست جهانی به جنگ مسلمانان برخاسته‌اند. آنها در افغانستان، عراق، سوریه، یمن، لیبی، الجزایر، مصر و... آتش بپا کرده و چهره‌ی سیاه و کثیف مغول‌های خونخوار را به‌تعبیری سفید کرده‌اند. آنها با کشتار‌های خارج از قاعده، آتش زدن خانه‌ها، مساجد، کلیساها و... و دزدیدن زنان و دختران و تعرض به‌آنها تحت عنوان اسلام و مسلمان سعی کرده‌اند چهره‌ی ناخوشایندی از اسلام به‌نمایش بگذارند.

در جبهه‌ی نرم، فرزندان ناخلف پسر شیطان‌صفت عبدالوهاب با تمسک به راه ناصواب وی با صدور فتواهای عجیب ‌وغریب مثل جهاد نکاح و تحریم کولر برای زنان و... از یک سو و حتی حیوان نامیدن زن و... به‌نام اسلام و فتوا به حریم مقدس و نورانی اسلام تاخته و چهره‌ی نامطلوبی از آن به‌نمایش گذاشته‌اند. به‌طور نمونه به این اظهارنظر عجیب و جنجالی شیطان‌زاده به‌نام محمد العریفی، همان مفتی صاحب فتاوای جهاد و نکاح، مردی که اوقات فراغتش را در کاباره‌های انگلیس و فرانسه می‌گذراند، اشاره می‌کنیم:

محمد العریفی، مفتی سرشناس و جنجالی وهابیت در عربستان سعودی که هر از چند گاهی با اظهار نظرهای عجیب و غریب خود جنجالی جدید می آفریند، در یکی از جدید ترین اظهارات خود کتک زدن زن توسط شوهر را جایز دانسته است.

اما دلیلی که این مفتی وهابی برای جایز دانستن کتک زدن زنان آورده بسیار عجیب است. او در این باره می‌گوید: زنان مانند چارپایان هستند، چیزی نمی‌فهمند، یعنی نفهم هستند، لذا زدن آنها جایز است. وی که در یک برنامه‌ی اجتماعی در شبکه‌ی ماهواره‌ای ال.بی.سی. لبنان سخن می‌گفت، در ادامه می افزاید: خداوند به ما اجازه داده که چارپایان را بزنیم زیرا آنها زبان نفهم هستد و چیزی جز زبان کتک نمی‌فهمند. وقتی آنها را می‌زنیم، آنها اطلاعت می‌کنند. با زن نیز باید چنین رفتاری کرد!

این اظهارات سخیف و تهمت به قرآن و رسول اعظم(ص) جز از مفتی شیطان‌صفتی که به پیروان بی‌مغز و ظاهربین فرقه‌ی وهابیت فتوا صادر می‌کند و آنها را به اعزام زنان، خواهران و مادرانشان برای جهادنکاح به سوریه دعوت می‌کند، بر نمی‌آید.

این فرقه در کنار مسیحیت صهیونی تلاش دارد به هزاران هزار دل مشتاقی که مایلند راه مسلمانی را انتخاب کنند، القا کنند که نه اسلام بی‌بندوبار آمریکایی نجات‌بخش ای و نه اسلام خشک و خشن تکفیری و اسلام غیر از این دو وجه، وجوه دیگری ندارد. آنها جیره‌خواران مزدوری هستند که از مسلمان شدن غیرمسلمانان، به‌ویژه شیعه شدنشان به هراس افتاده و می‌خواهند هرطور که شده، چهره‌ی نورانی اسلام را تخریب و از گرایش دیگران به اسلام جلوگیری کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی