جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

قلّک‌ها را دریابیم!

گردش روزگار باردیگر فرصتی را فراهم آورد تا محرم را درک کنیم. ماهی که تولی و تبری در اوج خود به‌نمایش در می‌آید و مسلمانی مسلمان را به‌چالش می‌کشد.

محرم؛ فرصتی است: تا قلّک‌های قلبمان را با قطره قطره اشک‌های با معرفت‌مان در عزای سالار شهیدان پرکنیم تا در گرفتاری‌های قبر و برزخ با تمسک به‌آنها راه نجات را پیدا کنیم.

محرم؛ فرصتی است: تا همه‌ی فریاد‌های خفته در سینه‌هایمان را علیه آنان که چنگ بر چهره‌ی زیبای دین محمدی می‌کشند، یک‌صدا فریاد کنیم.


   

محرم؛ فرصتی است: تا بار دیگر کلام حضرت حق جل‌جلاله را در قالب زیارت عاشورا هرروز مرور کنیم و لعن نفرین الهی را نثار دشمنان راه آزادی و حریت نماییم.

محرم؛ فرصتی است: تا علیه آنان که امروز بر جایگاه عمرسعد، شمر، ابن مرجانه، ابوسفیان و پسر ناخلف زیاد تکیه زده و شمشیر دین‌ستیزی را بر حلقوم مسلمانان و مستضعفان گذاشته‌اند،‌متحد شویم و ریشه‌ی هرچه تکفیری، وهابی، سلفی، داعشی و مانند آنها را بکنیم.

محرم؛ فرصتی است: تا دست نیاز از آستین بیرون آریم و از خدا بخواهیم تا حیات و ممات ما را چون حیات و ممات آل محمد(ص) قرار دهد و آبروی‌مان را به‌آبروی حسین(ع) حفظ نماید.

محرم؛ فرصتی است: تا خطاهایی را که از سر دنیاپرستی،‌ پیروی از نفس و افتادن در ورطه‌ی فتنه و... مرتکب شده‌ایم، با اقتدا به حر بن یزید ریاحی به‌آب توبه بشوییم و خود را از حصار خودپرستی و خودبینی نجات دهیم.

محرم؛ فرصتی است: تا عینک‌های سیاه‌کاری‌های ناشی از حزب‌پرستی و جبهه‌محوری را از چشم برداریم و دست دشمن را در اسیدپاشی و... ببینیم و این عمل زشت و شنیع را برای اطفای عقده‌های درونی‌مان به آمران به‌معروف و ناهیان از منکر منتسب نکنیم و همسو با دشمنانان قسم خورده‌ی دین و امامت همگام نشویم.

محرم فرصتی است: تا به‌جای نازیدن به ماشین‌ها،‌ساعت‌ها، خانه‌ها و سایر زینت‌هایمان به‌عنوان بچه‌پولدار و... قلک‌های پر شده از عشق حسین(ع) و محبانش را به گردن بیاویزیم و بر میزان محبت‌مان به خاندان عصمت و طهارت ببالیم.

محرم فرصتی است تا قلک‌های پر شده از عشق و شور و شعور حسینی‌مان را دریابیم.

محرم فرصتی است تا همه‌ی لعن و نفرین و نفرت‌مان را نثار دشمنان راه حسین(ع)‌ کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی