جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

جالبه

مطالب مذهبی, اجتماعی و فرهنگی

آخرین نظرات

ازدواج با مادر و خواهر حلاله!

ورودیه: این روزها چشممان به فتواهای عجیب و غریب مفتی‌های وهابی ـ سلفی وقتی افتاد، با خودمان گفتیم که هر فتوایی باید مستند به آیه‌ای از قرآن و یا حدیثی از سنت صادر شده باشد، پس این فتواها هم باید مبنا و مسندی داشته باشند. دنبال سند فتواهایی که مفتی‌ها در پاسخ مجاهدین سلفی ـ بخوانید تروریست‌های در حال جنگ در سوریه ـ‌ مثل بلا مانع بودن ازدواج با مادر،‌خواهر و حتی مجاز بودن زنان دارای همسر برای تأمین نیاز جنسی جمعی از تروریست‌ها  بودم که آن را در کتاب شخصیت و قیام امام حسین(ع) یافتم. شما هم بخوانید و بدانید خوب است.

سند صدور فتواها: پرده‌ی اول: بعد از واقعه‌ی کربلا، مردم مدینه عبدالله بن حنظله را با عده‌ای به نمایندگی از سوی اهل مدینه به شام فرستادند تا اوضاع حکومت اموی را از نزدیک ببینند و نتیجه را به آنها گزارش کنند. عبدالله و افراد همراهش رفتند و وقتی برگشتند، خطاب به مردم گفتند: «ای اهل مدینه، از خدای یگانه که شریکی ندارد، بترسید! به خدا سوگند ما بر یزید خروج نکردیم، مگر آنکه ترسیدیم به سبب اعمال او از آسمان بر ما سنگ ببارد. یزید چنان مردی است که با مادر و دختر و خواهر هم‌بستر می‌شود و باده نوشی می کند و نماز گزاردن را رها کرده است. (منبع: ابن سعد، الطبقات الکبری، ج 5، ص 49؛ ابن جوزی، المتنظم، ج 6، ص 19)

پرده‌ی دوم: ابن تیمیه، امام و پیشوای محمد بن عبدالوهاب ـ مأمور انگلیس‌ها در ایجاد فرقه‌ی ضاله‌ی وهابیت ـ در خصوص یزید و جایگاه وی در امت اسلام چنین می‌نویسد: «یزید یکی از صحابه و از خلفای راشدین مهدیین و یا از انبیاء بوده است.» (منبع: ابن تیمیه‌ی حرانی، منهاج السنة، ج 4، ص 549 به بعد) البته این عالم پیرو جناب شیطان مشخص نکرده است که یزید متولد سال 26هجری چگونه می‌تواند از صحابه به‌شمار آید یا با بسته شدن باب نبوت، او چگونه می‌تواند نبی باشد.

پرده‌ی سوم: چند روز پیش بود که در خبرها خواندیم فرماندهان گروه النصره و داعش ـ تروریست‌های اعزامی از سوی مفتی‌های وهابی ـ سلفی به سوریه البته با پول‌های باد آورده‌ی عربستان، امارات و... ـ آنهایی که جگر مسلمانی را در مقابل دوربین‌ها از سینه‌اش بیرون کشیده و همچون مادرشان، هند جگرخوار به دندان کشیدند ـ گفته‌اند که ما افتخار می‌کنیم که فرزندان ابوسفیان و معاویه هستیم و می‌خواهیم حکومت یزید را دوباره در سرزمین شام ـ سوریه فعلی ـ ‌زنده کنیم. هر کسی ادعای دوستی با حسین(ع) را داشته باشد،‌خانه‌اش را بر سرش ویران خواهیم کرد.

جالبه: بدانیم کسی‌که نبی و خلیفه‌اش فردی مثل یزید باشد، دیگر نه تنها ازدواج با محارم برایش منعی ندارد،‌بلکه هر جنایتی نیز برایش مجاز است. شما چه فکر می‌کنید؟

نظرات  (۱)

جالبه! میشه گفت کپی برابر اصل است. بعد از گذشت این همه سال تغییراتشون ناچیزه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی